close

IMG_6865.JPG

 

[圖文不符]

 

有一日我同另一半去同朋友屋企食飯,晚飯前我地同朋友既小朋友玩。佢地分別係四歲(A小朋友)同五歲(B小朋友)。我地一開始玩四人混戰,後來,B小朋友提議玩坐監遊戲(係間玻璃房度扮監獄)。佢地好有快就傾好左另一半同A小朋友坐監先。於是,另一半同A小朋友就去左坐監,而我同B小朋友就做守衛,而B小朋友就拎曬D玩具放係玻璃房門口。另一邊廂,另一半同A小朋友提議”let’s break the jail!(我們於、逃獄吧!)”。點知,佢竟然答,”No! We CAN’T! We need to stay here!(不!我們不可以!我們要留在這裡!)”。另一半於是再同佢講野,佢同另一半講”Shhhh!We can’t talk in the jail!”,因為另一半俾小朋友訓示完,於是佢地只好乖乖地咁坐監。過左五分鐘之後,佢地就好有秩序咁交換坐監。 夜晚返屋企同另一半講起,我地覺得如果係香港的話,被坐監既小朋友應該係我地出聲前佢地已經自行越獄,唔會乖乖地等。一件小事,令我覺得加拿大長大既小朋友比香港的單純一點,下次同佢地講野都要小心D唔可以教壞佢地,作長輩的定必要以身作則。亦令我明白到,小朋友長大的環境,是十分重要的!

 

P.S.: 圖中的三個小朋友在分享pizzaburger糖。

arrow
arrow

    流浪卡加利 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()