close

經過幾個月的疫情洗禮,有差不多四個多月沒有外出用餐,我們決定好好出去吃一頓。在搜尋餐廳時,意外發現Hilltop Plaza這個老牌Mall有間新餐廳【鼎點 Tasty Point】。看到Google Review不錯,食物種類很多,於是我們便決定試一試。

 

鼎點 Tasty Point

地址:Hilltop Plaza, 2122 Crowchild Trail NW, Calgary, AB T2M 3Y7

電話:(587) 392-0888

營業時間:上午11點至晚上9

網站:https://www.tastypoint.ca

 

由於COVID-19關係,我們先打到店內訂座。到達店內,有十多座桌子,而且大部份是Booth,坐得很舒適。BTW,佢地都可以用QR Code點餐,好方便!

 

飲品類型很多,有芝士奶蓋,鮮泡茶,冰鎮珍珠奶茶,啤酒等等。食物方面,鍋類已有12種選擇,如臺式麻辣鍋,韓國部隊鍋,椰香咖哩奶蓋鍋,冬蔭公湯鍋等。小食類有台式大雞扒,麻辣臭豆腐,麻辣豬耳,蒜泥白肉,麻辣牛肚等。另外也有串燒類和台式滷肉飯/拌麵類。甜品有榴槤豆花,仙草,椰青奶凍,鮮奶麻糬和楊枝金露等。因為Menu選擇很多,我拍了圖供大家參考。我和另一半樣樣都好想叫,選了很久,最後點了玫瑰花觀音芝士奶蓋拿鐵 (個名勁長),冰鎮香檳珠珠奶茶,麻辣豬耳,蒜泥白肉,臺式麻辣鍋,榴槤豆腐花和楊枝金露。

 

IMG_8875.jpg

 

IMG_8873.jpg

IMG_8871.jpg

IMG_8870.jpg

 

一開始飲品先來,個冰鎮香檳珠珠奶茶用左個熊仔樽裝,再有個Bucket放冰冰鎮,好適合我呢D相機食先既人。茶底香滑茶味夠濃,珍珠口感QQ,開始擔心一直冰鎮著,珍珠會變硬,但口感竟然沒有變👍🏻。個玫瑰花觀音芝士奶蓋拿鐵有驚喜,奶蓋上有少少玫瑰花,仲有少少金箔🤩!芝士奶蓋味道剛好,不會太濃但是那種會令你一直想飲,鐵觀音茶底我最怕做得唔好既會帶甘,但呢個完全冇,茶底配芝士奶蓋一流!

 

 

IMG_8831.jpg

IMG_8839.jpg

 

個麻辣豬耳同蒜泥白肉,另一半大愛😊😊。麻辣豬耳份量比我們想像多,個醬好香,食完真係會感覺到麻,辣剛剛好。我地話唔會再去大統華買Pre-packed既麻辣豬耳,會係度外賣😎。出去食蒜泥白肉好多時候個蒜泥都唔係泥,係蒜蓉,但呢度有用心做,蒜泥真係蒜泥且調味不錯,份量多,有驚喜!

 

IMG_8849.jpg

IMG_8859.jpg

 

跟住個臺式麻辣鍋到啦,材料勁多(可睇返個Menu,我唔寫啦),個D肥牛肉,我開頭諗住得四五片,點知係好大份!!!個鍋好得意,個Concept係用左上海世博館,第一口食落去真係有臺灣食既感覺,但好似唔夠辣(我錯了😂),後尾越食越辣😋。個鍋跟一個白飯,滷肉飯或粉絲。我見到隔壁的人點了椰香咖哩奶蓋鍋,賣相超吸引,我諗我下次會試!

 

IMG_8858.jpg

 

最後到甜品啦😍!個賣相好吸引,用木碟盛著!我唔食榴槤,另一半對個榴槤豆腐花超期待,我影完相佢快速開餐!根據佢既食評,個榴槤豆腐花好好味,個榴槤熟度剛好!呢個價錢食咁既量好抵。我見個豆花底係黃色,於是問店員,原來個豆花都係榴槤味🙂!我勁耐冇食過楊枝金露,一食就覺得《係呢個味啦》!本來都想試椰青奶凍,店員話椰青奶凍都好受歡迎,因為每日鮮做,量不多,我地去當日比較晏已經賣哂😭😭。希望下次可以食到啦!

 

IMG_8864.jpg

 

呢一餐真係超飽,每樣食物水準都很高,份量又多,另一半又好開心可以食榴槤。我下次會試下佢D串燒!

 

外出用餐的感覺超久違😎😎

 

arrow
arrow

    流浪卡加利 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()