close

如果你上網搜尋想係卡加利食一個brunch,你會發現第一名的是一間叫 OEB Breakfast Co. 的餐廳。在Zomato (即加拿大的OpenRice) 佢有4.9/5 分。佢地已經由一間店開到有三間店鋪。佢地係當地人最愛的早餐,亦拿了卡加利人,基本上沒有訂位,便一定要等坐位。而卡加利人甚至覺得如果你沒有到OEB 的就好像沒有到卡加利一樣,所以OEB是很多遊客都會到此一遊來打卡的餐廳

 

 

IMG_5056.jpgIMG_5053.jpg

 

因為另一半在回香港前已經很喜歡吃,在他沒有回流香港前基本上是二三個星期會去一次,於是佢就帶住我呢個卡加利初哥去我同潮聖。他們的店的主調是比較colourful的,用左黃色,橙色等鮮色,給人活力的感覺。

 

 

IMG_5055.jpgIMG_5054.jpg

 

店內的餐牌。

 

 

IMG_5039.jpgIMG_5038.jpgIMG_5040.jpg

 

我們點了一個水煮蛋,蜜糖豬肉腸同熱香餅(pouched eggs, maple pork with pancake )和一碗水煮蛋,牛油果,加拿大煙肉,蕃茄,薯仔同菠菜配荷蘭醬(pouched eggs, avocado, Canadian bacon, ripe tomato, saint cyrille curds, potatoes and spinach with hollandise in bowl)再加兩杯熱咖啡。

 

 

IMG_5050.jpgIMG_5049.jpg

 

 

個熱香餅一到時睇落去時係有一點的失望,因為佢比麥當勞的好似更平平無奇,但點知食落去超!好!味!,個面係脆脆地,而入面係軟軟地但又有少少焦糖味。我發現差唔多枱枱如果個餐係冇熱香餅既,佢地都會on-side 叫多一份兩個人分享。個雞蛋係有機農場蛋,所以個蛋黃係好黃好滑,而個蜜糖豬肉腸係真材實料,加上淡淡既蜜糖味,真係好好味。而個in bowl 既荷蘭醬係我食過最好味既,簡直係畫龍點睛的感覺,加上食材新鮮,有好多蔬菜,真係好好味。而因為卡加利既人都好鍾意飲咖啡, 所以叫regular coffee係無限添飲,而coffee cream 係一壺壺放係度俾你無限添加(因為alberta省有飼養牛,所以牛類產品係唔值錢),而侍應的服務很好,很友善,亦會一直check住要唔要添飲,因為這是會影響他們的小費。我另有一篇文章是介紹有關加拿大的小費文化,有興趣的可到下列的連結看一看,這樣的話,你們在加拿大付小費的概念便會更清𥇦:

 

 

上餐館及小費的文化差異

http://roveincalgary.pixnet.net/blog/post/237945056

 

 

因係外國人食量較亞洲人大,所以我地都係食唔哂,但因為轉外賣是不用額外加錢的,所以好多時候都會打包返屋企(香港所有東西都要加錢)。

 

 

所以你地來到卡加利的話,一定要去試一試!

 

 

P.S.為方便有興趣去試食的你們,我在下面加上了店鋪的連結:

https://www.eatoeb.com

 

 

 

 

arrow
arrow

    流浪卡加利 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()